نوشته شده توسط : کریمی

طراحي نرم افزار مديريت پرسنل و مديريت ارتباط با مشتري در شيراز

 

سيستم مديريت پرسنل در شيراز

نرم افزار مديريت پرسنل در شيراز

 

اگر شما صاحب يك شركت  باشيد و سمت مدير يا مدير عامل آن شركت را داشته باشيد تفاوتي نميكند كه شركتتان كوچك باشد با پرسنلي محدود ، يا بزرگ باشد و  گستره وسيعي را در برداشته باشد . شما به عنوان مدير يك شركت وظيفه داريد براي شركت قانون گذاري كرده و امور آن را به كمك پرسنل خود نظم و سامان ببخشيد . 

حتما همه ي مديران شركت ها به دنبال راهي براي راندمان هرچه بيشتر شركت و افزايش بازخورد و سوددهي بيشتر هستند و تلاش هاي بسياري در اين زمينه كرده اند .

پرسنل يك شركت حكم ستون هاي آن شركت را دارا ميباشند كه كم كاري و سهل انگاري حتي جزئي در كار يكي از پرسنل ، نه تنها به خود فرد بلكه به بقيه پرسنل و هدف نهايي شركت لطمه ميزند .

 

بهبود كاري پرسنل يكي از مواردي بوده كه هميشه ذهن مديران را به خود مشغول كرده است . اگر به دنبال راهي براي افزايش كارايي و راندمان پرسنل خود هستيد مركز طراحي سايت شيراز (ساين ) ايده اي متفاوت براي شما دارد .

 

مكانيزه كردن كارهاي   سازمان ها  ، موسسات و شركت هاي توليدي  و خدماتي  از جمله اقداماتي است كه براي پاسخگويي به نياز  بهبود عملكرد  آن موسسات و شركت ها در قالب سيستم يكپارچه نرم افزاري پوشش ميدهد .

 

مركز طراحي سايت شيراز ( ساين ) با بهره گيري از سال ها تجربه و تخصص در حيطه طراحي سايت  ، با طراحي و توليد نرم افزار مديريت پرسنل و crm از راه دور ،  تحولي بزرگ در عرصه مديريت پرسنل به وجود آورده است .

سيستم مديريت پرسنل شامل قابليت هايي چون حضور و غياب پرسنل ، واگذاري كار ها به پرسنل همراه با پيگيري ، ارسال پيام به  پرسنل  ، سيستم حقوق و دستمزد ، سيستم ارتباط با مشتري ( crm )  و مديريت از راه دور ( وب بيس ) ميباشد . قطعا طراحي چنين سيستمي كارايي پرسنل را بالا خواهد برد .

 

ويژگي ها و امكانات سيستم مديريت پرسنل شيراز

نرم افزار مديريت پرسنل با امكانات زير تا ۸۰ درصد بهره وري پرسنل را افزايش ميدهد .

امكانات سيستم به شرح زير مي باشد :

_ تعريف نامحدود پرسنل :   براي اين سيستم مديريتي تفاوتي نميكند كه شركت شما بزرگ است و صاحب تعداد بيشماري پرسنل هستيد يا شركتي كوچك با تنها چند كارمند داريد . عملكرد اين نرم افزار براي هر تعداد پرسنل يكسان ميباشد .

 

_  امكان حضور و غياب بدون نياز به دستگاه حضورغياب : كارمندان شركت بدون نياز با به همراه داشتن كارت حضور  و غياب ، تنها با وارد شدن به سايت مديريت پرسنل و رفتن به قسمت حضور و غياب و با فشردن دكمه ورود و يا خروج ، زمان خروج و ورود خودشان را به راحتي در سيستم ثبت ميكنند .

_ امكان ثبت وظايف براي هر پرسنل : هر پرسنلي براي خود يك صفحه مخصوص و مخفي دارد كه جز خودش و مدير ، شخص ديگري قادر به مشاهده آن نيست . بخشي در سيستم وجود دارد كه مدير اگر پيغامي براي پرسنل خود دارد آن پيغام را در صفحه شخصي آن پرسنل ضميمه كرده و پرسنل آن را مشاهده كند . همچنين كارمند مي تواند از همانجا به مدير خود پاسخ گفته و گزارش كار درخواستي را نيز به مديريت بدهد . همچنين مدير متوجه مي شود آيا كاربر پيام ارسالي را ديده است يا خير .

 

_ امكان ثبت نتيجه وظايف محوله توسط پرسنل  :  اين مورد ادامه مورد بالا ميباشد . پس از خواندن  پيغام مدير توسط كارمند ، كارمند ميتواند گزارش درخواست انجام شده را در سيستم مديريت پرسنل خود ثبت كرده تا مدير از نتيجه اتمام وظيفه  آگاهي يابد .

 

_ امكان گزارش حقوق و دستمزد : حقوق و دستمزدي كه ماهيانه به حساب پرسنل خود واريز ميكنيد را هرماه در اين بخش  ثبت كنيد و گزارش آن را در زير آن بنويسيد . بر فرض  كارمند بداند پاداشي كه اضاف بر حقوق اصلي خود دريافت كرده است به چه دليل بوده و يا مبلغي كه  از حقوق كم شده بدليل كدام اهمال بوده است .

 

_ امكان ثبت گزارش كارهاي روزانه بصورت دقيق به مدير:  مدير بايد بداند كارمندش در طول روز چه كارهايي انجام داده است و هركاري چه مقدار وقت آن را گرفته است . اين مورد بخصوص براي مديراني كه  دقيق ميباشند و عملكرد پرسنل خود را هر ماه با ماه هاي گذشته چك ميكنند مفيد خواهد بود .

در اين بخش پرسنل در پايان روز كاري خود ميتوانند هر  كاري كه انجام داده اند به همراه تايم آن ، گزارش دهند .

 

_ امكان مديريت پرسنل از راه دور به علت تحت وب بودن نرم افزار : در نهايت اينكه سيستم مديريت پرسنل به علت تحت وب بودن آن اين امكان را براي صاحبان مشاغل به وجود مي آورد كه از راه دور پرسنل خود را مديريت كنند و براي استفاده از اين نرم افزار نيازي به نزديكي مدير به پرسنل خود نيست .

 

_ امكان ثبت نامحدود مشتريان و سيستم crm : بخش ديگري در سيستم مديريت وجود دارد كه شما ميتوانيد  اطلاعات مشتري هاي خود را در آن به ثبت برسانيد مثل شماره تلفن ، آدرس ، سابقه تماس ، قرار ملاقات و ... و به عبارتي باشگاه مشتريان ايجاد كنيد .

 

_ امكان ثبت سوابق مشتري جهت پيگيري هاي بعدي : اين بخش تكميل كننده بخش بالا ميباشد . اقداماتي كه براي باشگاه مشتري هاي خود انجام داده ايد مثلا تماس گرفته ايد يا پيامك ارسال كرده ايد را ميتوانيد در اين بخش به ثبت برسانيد تا بدانيد براي چه كساني تبليغات انجام داده ايد و براي چه كساني انجام نداده ايد .

 

قيمت نرم افزار سيستم مديريت پرسنل در شيراز

 

قيمت سيستم مديريت پرسنل توسط گروه طراحي سايت شيراز (ساين) همان مبلغ بالاي صفحه ميباشد .

آيا اين مبلغ كم براي افزايش راندمان كاري پرسنل و سوددهي بيشتر موسسات ، سازمان ها و شركت ها قابل مقايسه است ؟!

 

مدت زمان طراحي نرم افزار سيستم مديريت پرسنل در شيراز

 

زمان طراحي سيستم مديريت پرسنل حدود يك هفته تا ده روز به طول مي انجامد . اين زمان بستگي به افزايش امكانات سيستم مديريت خواهد داشت .

 

پشتيباني سيستم مديريت پرسنل در شيراز

 

كليه پشتيباني هاي مركز طراحي سايت شيراز ( ساين ) تا يكسال پس از طراحي رايگان بوده و تمام خطاهاي فني شما را رفع خواهيم كرد . براي اطلاع از مواردي كه شامل پشتيباني رايگان ميشود به صفحه مربوطه برويد .

 

آموزش كار با نرم افزار سيستم مديريت پرسنل در شيراز

 

مركز طراحي سايت شيراز(ساين) هيچگاه سايت يا نرم افزاري  در اختيار مشتري خود نميگذارد مگر اينكه نحوه  كار با آن را به مشتري اش بياموزد  .  ما با تهيه يك فيلم آموزشي و در اختيار گذاشتن رايگان آن به شما نحوه كار با سيستم مديريت پرسنل به شما مي آموزيم و شما را تنها نخواهيم گذاشت .





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: